miercuri, octombrie 13, 2010

Cum sa nu iei teapa

Atentie la neatentie!
Suna foarte bine si e atat de important acest slogan cat si actiunea pe care ar trebui sa o intreprindem in urma lui.
Una dintre asa zisele "tepe" este cea cu cheltuielile lunare de intretinere. Doamna administratora de la asociatie mi-a taiat chitante pe care a scris "achitat restanta 2009", desi eu i-am zis ca platesc cheltuieala lunii in curs si diferenta de bani mergea catre "restanta din 2009".
Ce ar trebui sa scrie clar pe chitante:
1.Achitat luna septembrie 2010 (exemplu)- asta daca nu aveti restante;
2.Achitat luna septembrie 2010 + restanta 2009 - asta daca aveti restante;
3.Achitat penalitati/majorari 2009 (daca vreti sa achitati majorarile/penalitati);
Asocitatiile de proprietari primesc de la furnizorii de utilitati facturi taiate pentru penalitati/majorari - de aici rezulta ca trebuie sa va taie o chitanta in care sa scrie musai ca mai sus.
Acum neatentia ma costa !
Asa ca bagati de seama ce vi se scrie pe chitante cand mergeti la asociatie, caci in eventualitatea unui proces in justitie asociatia are de castigat, si eu de pierdut...
And life goes on and on ...and on...

PS: Life is the big bitch in town!

Un comentariu:

  1. A aparut HG 996/2010 prin care se dau compensatii privind incalzirea pentru iarna aceasta.
    Ca sa va incadrati trebuie sa aduceti adeverinta de venit NET = 615 ron/net/pers.
    Pentru alte detalii, nu ezitati sa imi scrieti!

    RăspundețiȘtergere