miercuri, septembrie 08, 2010

Bine ati venit la scoala

Cu mic, cu mare, ne aducem aminte cu placere sau nu, de inceputul anului scolar. Zile ploioase si friguroase sau cu un soare care abia te mangaie cu razele sale, doamna educatoare, invatatoare, diriginta draguta si amabila pana la proba contrarie (:)),...cu totii , zic eu , am trecut prin banca scolii.
Anii au trecut, materiile de invatat s-au schimbat, ministrii la fel, insa scolarii nostri cei de toate zilele raman. Situatia invatamantului din ziua de astazi starneste la orice colt polemici, care mai de care mai aprinse.
Vreau sa pastrez,insa, nota amintirilor din scoala, ceea ce zicem noi "ca a fost frumos..."
Ce amintiri aveti legate de scoala unde ati invatat voi ?

2 comentarii:

  1. banuiesc ca nimeni nu are amintiri despre scoala la care a invatat...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu imi aduc aminte de profesorii din generala care ne dadeau castane in cap, care ne bagau degetele in gat si ne lasau urme... dar acum stau si ma uit si ma intreb in acelasi timp ce ar trebui sa fac ? sa imi cer dreptatea in instanta pentru lovituri, pentru agresari???
    caci in zilele de azi niciun copil nu mai poate fi agresat de catre profesor ca deh, imediat se face reclamatie in instanta. dar cand un copil loveste sau rade de un profesor ce masuri se iau?!

    RăspundețiȘtergere