joi, iunie 10, 2010

Activitati gospodaresti


Si cum am zis eu la inceputul blogului meu , si in primul mesaj postat, ca m-am plictisit in primele 2 zile de concediu, ei bine (!) m-am apucat de treaba cu activitati gospodaresti de dimineata. Am platit ratele la banca, facturi, am probat rochii, mi-am luat revista Unica cu slapi, am venit acasa si m-am apucat de gemul de capsuni.

Iata reteta pentru cine intereseaza : 1 kg de capsuni, 1 kg de zahar, 1 plic de gel fix 1:1. Curatati capsunile, le puneti cu zahar sa lase zeama, apoi le puneti la fiert. Dupa ce au fiert bine (aveti grija la spuma pe care o face pentru ca la mine a curs pe aragaz), amestecati in continuu, puneti gel fix si mai lasati sa dea intr-un clocot. Apoi le puneti in borcane, iar borcanele le asezati cu fundul in sus pana cand se racoreste continutul. Atentie !! oameni buni cand puneti gemul in borcane , cum il tineti ca eu m-am oparit pe 2 degete. Asa ca mare atentie !

Cam astea fiind zise, va urez o dupa-amiaza racoroasa!

PS: la ora 09.20 in Galati erau 30 de grade ! cate or fi acum ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu