miercuri, noiembrie 24, 2010

Astazi e ziua mea

Dragi mei prieteni, amici si cunostinte,

Astazi e ziua mea ! Consider ca pana acum am trecut 3 bariere, si ma refer aici la bariere de varsta, una la 18 ani, era varsta pe care abia asteptam sa o implinesc, aveam senzatia ca odata ce implinesc 18 ani mi se va deschide o cu totul alta lume; a doua bariera a fost la 20 de ani, cand mi s-a parut ceva aparte faptul ca schimbam "prefixul" ... anii mei incepeau cu 2 !!
Dar acum trec si de a 3a bariera, adica azi pe 24 Noiembrie fac ...30 de ani! Iar mi se pare ceva asa ... nu stiu cum... ca schimb iar "prefixul", de maine incepand voi avea varsta care va incepe cu 3 !
Pana la urma sper sa fim sanatosi cu totii si sa traim pana la adanci batraneti si sa ne amintim de acesti ani cu mare placere !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu