sâmbătă, decembrie 10, 2011

Felicitari de iarna si pentru lucru manual

Felicitare pentru lucru manual si Sarbatorile de iarna!
Materiale necesare:
-burete presat sub forma de coala A4 - de la librarie;
-ata elastica - de la mercerie;
-un forfec - pentru decupat;
-un perforator mare - pentru cerculetele mici;
-carton pentru carti de vizita ;
Cum am fabricat-o:
Intai am decupat prima foaie de la felicitare sub forma unui dreptunghi, apoi am decupat buretele sub forma de glob pe care l-am lipit pe a2a foaie. Cu ajutorul perforatorului am facut cerculetele pe care le-am lipit pe glob.
Dupa am decupat "marginele" rosii ale dreptunghiului si le-am lipit. Le-am si presat sa fiu sigura ca se lipesc! :) Apoi la sfarsit am facut o funda din ata elastica pe care am lipit-o si am lasat-o la uscat.
Gata! Va doresc multa rabdare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu