sâmbătă, decembrie 10, 2011

Idei pentru lucru manual - felicitari pentru iarna !

Felicitare pentru lucru manual si pentru Sarbatorile de iarna !
Materiale necesare:
-burete presat sub forma de coala A4 - de la librarie;
-un foarfec - pentru decupat;
-un perforator mare - pentru cerculetele mici;
-aracet sau lipici;
-sclipici - pentru machiaj;
-cartor pentru carti de vizita;
Cum am fabricat-o:
Eu am imprimat desenul de pe net, si cu ajutorul desenului la "mana libera" am facut tiparele, dupa care am decupat formele - frunzele, panglica, acadeaua;
Am lipit cu grija acadeaua, frunzele, panglica, apoi am facut cu perforatorul cerculetele si le-am lipit , apoi am pus aracet si peste sclipiciul.
Le-am lasat la presat, apoi la uscat.
Gata! Va doresc multa rabdare !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu