sâmbătă, decembrie 10, 2011

Felicitari lucru manual si pentru Sarbatorile de iarna!

Felicitare pentru lucrul manual si pentru Sarbatorile de iarna!
Materiale necesare:
-ata elastica (de la mercerie);
-burete presat sub forma de coala A4 - de la librarie;
-un perforator (mare- ca sa incapa foaia sa faceti rotundurile mici);
-aracet sau lipici;
-stelute de pus pe unghii - eu le-am cumparat de la Daiso, galeria Real;
-carton pentru carti de vizita - indoit sub forma de felicitare;
Cum am fabricat-o:
Intai am pus ata elastica cu grija si am lipit-o cu aracet, peste care am aplicat steaua albastra si am tinut la presat. Apoi cu ajutorul perforatorului am facut cerculetele mici si le-am lipit. Apoi am lipit stelutele mici albastre.
Gata! Succes la lucru manual si multa rabdare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu